No Title.


Selamat Tengah Malam Guys.

Hee, Tadi, Mybe Best and Mybe Tak. hee.
Nak tahu whyy? Okay, Bfore that, Nak wish untuk My Kakak Sayang. Congrats and Mybe Tak. Hee, She know what i am talking about :) Kan Kan? hehe :'D
Sys, i think kan, u better luahkan jee kat 'DIA'. mybe dea boleh accept u back? Mybe :)
Chill kak. do not waste a tears, no point lahh kak. You Must Be Strong Sys. Iloveyou. i dont want see u crying. im just wanna see you Laugh plus Smile. Like This :) comel sangattt! hee.

P/s ; Aku taktahu whyy aku banyak guna 'Mybe' cam, ape jeee =,='

Next --->

Hahaha, Cerita about tadi. Aku tydo kul 3am semalam, bangun kul 2.30pm. HAHA. Anak dara apa lah ne enn? :D
Bangun2 kena mara. haha. Then, aku bangun, terus g tandas. then, basuh gigi, cuci muka and Tak Mandi. hahaha, terus makan. Makan makan, tetiba Cik June datang. hahaha. Jiran lama. hee. Selamat! hahaha. Thankyouuuuuuuuuuuuu! ^^"
Then, aku kelua kejap, coz, LG is waiting fer Us, haha. Us? Who? sape lagi ennn, budak2 aku selalu lepak lah. hehe. Suka bhaaaaaaaaaaai. Thanks Ungku coz, supprt LG. hahaha. Okay dah. time tengah buat uh, Lebih Lima kali kottt. aku rase saket perot gilaaaaaaa. aku pinjam jamban Dyda dulu ahh. hahaha. then, aku taktahan. aku malas nak buat lagi. aku terus nak balek. Balek2, aku gerak Jamban lagi laaaaaaaa wehh. hahaha! mak aku tanye aku makan ape., blablablabla - :')
Aku lepak bilek, aku bace novel. lepas bace novel, perut meragam lagi, aku g jamban lagi ahhhh. then, aku g lepak. Although aku saket gila bahabi ahhh, Mhhhm. malas nak cerita dahh. Then, pakai LG lagi. hahaha. Best! ngee, Dah lah,malas nak cerita pasal tadi. hee :D

Muhd F******, Please. jangan lah buat aku bertambah Cinta kat kau. Kau tahu aku suka kau enn? Tapi, janganlah buat aku lagi suka kat kau. Please :'(
Membe membe aku try tolong aku, tapi, aku rase cam Bodoh pun ade, Huuuh, aku just anggap kau kawan. Mybe :(
Kita Teman tapi Mesra right? Kau dah ade Awex, Aku takde balak. Honestly, aku sayangkan kau. if tak caye kau tanye F A R A H , L E E S A , I L A and D Y D A . Fullstop.

Honestly,
Nanie Zakaria :)