Heyyo Guys! ^^"


Okay First, ImissyousoMUCH blog! haha. sehari tak update. rendu gilaaa. hee :D
Hahaha. Nak story about Semalam ^^"
SAYA TERLEBIH HAPPY SEMALAM :)
Nak tahu kenapa? haha. sebab, " kiteorang " mengeratkan silaturahhim. heee
Mhhh, Daus! Thanks okay. even, aku terpakse memujuk KORANG sekalian -,-
Penat tahuuuuuuuuu? Grr, Heee :'D
But, it sokayy. Best! hahaha. Firstly memang tak best gilaaa. Time aku masuk baru best! ( bangga ) haha
Tiga bungkus Tepung kiteorg pakai. ( bungkus ke? Ahhh, abaikan. ) haha! best habes laaa dheer. ngeee.
Okay Fine! abes dah cerita.

P/s : Please wehhh! Jangan buat aku suka kat kauuu :(
* To Someone.


Next --->

Hahaha, Hari sabtuuuu. Aku TERbangun lambat. janji kul 10.00, tapi, aku bangun kul 10.10 minit. Sorry! Tak sengaja okay? HAHA. then, siap siap pergi Sinamax!
Ready? Okay. Go!
HAHA. then, aku baru perasan ada 10 misscall, 3masssage. haha! sikett je. :'D
Time baru je nak Call Tasha, Tasha dah call dyda dulu. okay stop!
Hee, Yayoot call aku. dea tanye kat mane. Then, blablabla. g booking. dadadada, Kitaorg pun maen laaaaaaah. dah ahh, malas nak cerita.
Lepas maen badminton, gerak McD :)
time to MELANTAK. haha. :'D
Then, gerak FOTOZOOM. Nak cuci gamba. nak dekat sejam lah kat sane. hehe.
Siaaan Yayooot ^^" sape suh nak ikuut?
Then, gerak rumah ila. Aku hate gila bahabi duuuuuhh. Ada bas nak jalan kaki. heshhh, saba jeee. HAHA! sampai mane tahhh, then, tangkap gambar, tak smpai dua langkah kteorg tangkap gamba lagi, hahah!
Pastuu, gerak rumah Nabilah. macam2 dugaaan kat rumah Ila -,-
Lepak sane sampai kul enam. lama kann? Dari pukul 10.30 sampai kul 6.00 aku takde kat rumah. haha!
Okay dah. habes!
If Korang nak tahu, KITAORANG empat LELAKI sorang POMPAN. haha

P/s : Dayat. Kau best! hahaha :P

Honestly,
Nanie Zakaria :)