He is who I miss..

Assalamualaikum. Hi dah lama tak update. sorry :')

Oh yeah, sekian lama Nanie single, nanie dah jumpa mr. Right nanie, InsyaAllah dia mr. Right nanie sampai bebila..

Nanie sayang dia, bagi nanie tiada siapa boleh ganti dia dalam hidup nanie. Iya, nanie tahu ramai cakap ini semua cinta monyet blablabla, so what? Kalau dah jodoh tak kemana bro.
Hm, Kitaorang selalu gaduh, oh yah, sangat selalu -.- Sometime memang rasa penat. well, gaduh kan, takda langsung masa nak berbaik. How sad. Tapi, nanie paling suka bila dia sweet. God, hanya Tuhan je tahu macam mana perasaan nanie time tu. Suka Seronok oh Tak sedih! Hihi. Nanie tak kisah dia macam mana yang penting hati dia. Masuk kali ni dah 3 kali kitaorang couple balik, whaaa jangan lah terkejut, tutup mulut tutup mulut :b Yeah, tiga kali dah break. Kitaorang kenal macam ni, Ehemm ehemm well masa zaman myspace okay, listen 'Zaman Myspace' Hehe, yeah dia tulis kat status dia 'Siapa nak aku call dia?' I think so, rasanya macam ni, then Nanie kan budak yang nakal dulu, huahua nakal ke? :3 nanie pun bagi lah nombor nanie, ehemm ehemm. Then dia call bergayut sekejap je, then lost contact, then hari sebelum menunggu raya dia call. dia tanya ni siapa blabla, then text bagai, then lama jugak lah kitaorang kawan. Hee thanks God, sebab nanie tak tukar nombor lagi time tu. ehemm ehemm and of course Nanie happy gila ah kan, sehari tak text boleh gila oh :p heee, then kitaorang kawan semua, hari raya kedua kitaorang confess yang kitaorang suka sama suka, whaa then dia minta couple, whaa melompat doh. gentle, senyum melebar je, mestilah nanie except, hee lepas tu nanie bagitahu cousin nanie, then cousin kita tumpang gembira sekali, suka sangat :') then tak sampai sehari couple, gaduh ringan ringan dulu, haha. then gaduh punya gaduh, fuhh memang dahsyat. Then, seminggu time kitaorang couple tu, kitaorang break, dan dan pulak air mata tu gedik nak turun, depan mmbe pulak tu. Then, nanie rindu dia gegila. Gentle, then sehari ke dua hari lepas tu, dia confess balik. susah juga lah nak buat pilihan, hee ada something wrong sikit ah. Then, nanie pilih dia. kitaorang couple sehari then break, pastu couple balik. Huhh, ni nak masuk sebulan. Kitaorang selalu gaduh. Nanie selalu menangis sebab dia. And sekarang pun sama. Sebab? entah, nanie pun tak faham dengan relationship nanie. Nanie harap kalau dia baca nanie nak dia tahu, yang nanie sayangkan dia sangat sangat, #crying. Nanie tak boleh terus macam ni. Nanie sayang sangat kat dia. Semenjak kitaorang gaduh dua hari lepas, kitaorang makin renggang, phone nanie ter-block message dia rupanya, bukan phone dia yang problem. Hmm, nanie tak check betul betul phone nanie. Nanie rindukan dia. setiap hari nanie termenung ingatkan dia, setiap kali nanie rindukan dia, nanie menangis.. Dia dulu selalu buat nanie tersenyum, gelak sorang sorang. Bila nanie rindu nanie baca text sweet dia. God, only god know how much I miss him. Nanie tengok gambar popeye, comel je popeye dengan oliver oyl, kan best kalau nanie mcm tu setiap hari, nanie menangis baca twitter dia, kenapa? Nanie rindukan dia lah awakkk.sangat sangat rindu, Kat sekolah kekadang mood nanie hilang macam tu je, macam orang mati je. sometime nanie gelak, sometime nanie sedih, and crying tapi tiada siapa faham nanie.. Muka nanie selalu macam ada masalah besar, ibu selalu tegur :'/ Act, nanie betul betul rindukan dia SUMPAH! Nanie nak dia yang sweet balik. Please god :'( Nanie penat setiap hari tunggu dia. Nak nak ex dia nak dia balik. Nanie menangis bila dia foward text ex dia. Ya Allah, panjangkan lah hubungan kitaorang :'( Sesungguhnya aku benar benar sayangkan dia. Kau nak cakap aku bodoh? Go on. Mulut manusia kan.. hmm, aku redha.

Irfan Hanafi ; Saya minta maaf kalau saya selalu menyusahkan awak. Saya betul betul sayangkan awak. Saya terlalu rindukan awak. Tiap tiap hari, tiap masa, tiap saat, tiap ketika mesti awak je dalam fikiran saya. Kalau awak rasa saya tak diperlukan lagi, saya redha awak. Awak, kita harap awak cinta terakhir saya. Saya bodoh layan awak macam sampah, saya bangang tak ambik tahu pasal awak. saya minta maaf. tapi satu je, saya nak awak tahu, walau macam mana teruk awak sekalipun, cinta saya pada awak tak pernah kurang, sayang :') Saya selalu ingat awak tak kira apa pun terjadi. Aku memang selalu letak otak dalam kasut, sebab aku bodoh layan kau macam sampah :'/ AKU SAYANG KAU LAH BODOH :'(
Aku menangis sebab kau Irfan, tiap tiap hari aku baca text kau. Kau tak pernah tahu.. Aku masih perlukan kau.. Maafkan aku weh :/

Nanie sayangkan dia.. Hm sorry kalau entry ni macam apa je, tapi ni memang khas untuk Irfan b. M. Hanafi..
Thanks a lot for reading.

Kbye, I miss you Efan..
Lots of Love,
Innanie Raudah Zakaria.