Break your heart. thanks me!

Assalamualaikum, Hai guys ;)
Miss me? Awhh, thank you thank you, HAHA :D
Sorry dah lama tak update? why? patah hati? Oh no mannnn, but, Kite yg patahkan hati seorang LELAKI. Whoaaa, what the finger right? Lai lai, I knw, I too bad to him #maybe. Hm.

Actually, Nanie dah break. Oh why? Haha, me mintak break? Wuuu, clap clap, member wa semua marahkan wa time tuu, diaorang kata wa bodoh sebab si Dia sayang wa bagai nak rak -..- Okay, thank you. Tapi, hati dan perasaan tak boleh dipaksa kan? Okay fine! Aku tahu ni cerita lama. Tapi, kenapa mesti open cerita pasal dia? Sorry, aku bukan tak suka dengan gurauan korang, tapi aku rasa korang macam hundred percent salah kan aku. Fine! Dia je yang betulkan? aku semua salah, hundred percent salah. Hm, aku dah mainkan hati seorang lelaki? dan aku taknak teruskan. salah ke? Tak kan? hey maynnn, kalau aku kekal dengan dia pun, bukan sampai ke mati aku dengan dia --' biasalah cinta monyet kan. Haha, tapi, ni cerita lama. Lupakan. lagipun, dia dah bahagia dengan pengganti wa. so, tak payah lah wa fikir lagi. kan?

Hm, and now, aku rasa macam cuak nak couple. why? Taknak main kan perasaan lelaki dohhh. Tapi.. ada yang tunggu aku, Please. tolong bagitahu aku, aku patut terima atau tak? or terus luka kan hati lelaki LAGI? ergggh, single salah taken salah. CINTA PADA ALLAH lagi SUCI siap dapat pahal berganda lagi :) tapi, Itu mestilah wajib!

Now, aku tak suka tengok kawan aku menangis sebab lelaki. 'Kau menangis gegila sebab lelaki. Kau sampai nak pindah. Hm, come on weh, jangan sebab dia kau nak pindah. kiteorang ni siapa pada kau? Ingat mmber lah dari bf. kiteorang yang sayang kau gegila kau tak fikir. Tapi, sayang kat ex punya pasal sanggup. Sorry to say lah, aku tak suka mmbe aku buat benda bodoh mcm tu, pasal lelaki? Hey come on girl, you're too young, SPM and PMR pun tak ambik lagi. Lek luu. Jodoh ditangan TUHAN weh. Tak perlu nak toreh tangan segala bagai, takda faedah weh! Tak ada. Ingat kawan lah weh. Kawan kau yang selalu sokong kau, selalu gembirakan kau, kau takkan tak ingat? kenapa mesti ingat EX? Doh, please? kau nak marah aku sebab aku tulis ni? Marah lah, sebab aku tahu, apa yang aku cakap, ada betulnya. Seriously, aku tak sukaaa. Kalau aku pun aku menangis. Tapi, takdalah sampai nak bunuh diri segala bagai. Sebab? kite terlalu muda. Tak matang pun dalam PERCINTAAN. hey mayn, chill lah. Allah sentiasa ada kan? kenapa mesti nak bunuh diri ambik benda haram sebab BF/GF? Oh mannn, bodohnyaaaa -..- sorry aku cakap ni, tapi, aku kalau break pun sekurang-kurangnya nak hilangkan menangis sekejap and luahkan segalanyaaa pada mmbe, and dorang akan sokong kita, Memang aku tabik spring pada mmbe-2 aku. gentle'
Haaa, ada jugak yang lepas break sanggup gadai body, oh GODAI --' korang tak fikir ke korang gadai body tu, suami korang dapat sisa jantan lain? Eeeiiuuu, aku tknak! kalau aku lelaki pun aku tak pandang kau, hoho. Tapi, jodoh tak kemana kan? So, lek ahh. Tak perlu pun nak bunuh diri, nak toreh sana sini, nak memaki hamun, nak gadai body ambik benda haram, Dheer, Ingat ALLAH weh, ingat parents korang, korang ingat parents korang tak fikir korang kat sekolah tu cmne? Haha, korang silap, ada yang menangis tau bila dapat tahu korang gadai itu ini segala kejadah laaa, korang je yang tak perasan. maneada parents tak sayang anak weh.

#Haa, ni lah Innanie, kalau nak update masyaALLAH, susahnyaaa. bila dah update panjang lebar wehhh. HAHA. lek lek.

Oh guys, sorry ber-aku kau, sekejap wa lu --' haih, keling jap. HAHA.
Hhaha, dah lah karang TER-OVER pulak, karang semua memaki hamun aku tulis blog mcm ni, habes reputasi aku sebagai pelajar. Hahaha xD

Okay, baiii. salam :)
LOL,
Innanie Raudah Zakaria