Love. Girls, read this.

Assalamualaikum. hari nie, gatal-2 nak buat dua entry, memandangkan dah lama tak update.

Okay lah. kepada yang pernah Break off, Chill okay? semua perempuan akan merasa sesuatu kehilangan :)
Nanie, ada bf :) semua ada. sesetengah kott ^^.

Hm, orang yang baru clash tu, Sabar kay? Tak semua akan rasa bahagia. mesti ade kesedihan juga. Kasih sayang? Babe, kasih sayang tak semestinya hanya pada BF. Family, kawan and more ada right? Iya, aku jgak penah putus cinta. Haha, memang gila lah sape cakap tak nanges. dulu, yeee. sebab, masih mentah. Alaaa, waktu darjah bape. 6 wehhh, waktu darjah tiga dulu lagi sengal. sampai-2 gaduh-2. Hahaha, comel je dulu. dengan tocang nyaaa -,- Ya Allah. Ingat Nostalgia lama betul. hm, kay kay.

Korang clash, tak bermaksud, takde sape nak korang lagi. mesti ramai. Hanya kite je taktahu. Jodoh ditangan Tuhan :)

Kekadang, kite sebagai perempuan, mesti ada rasa bersalah pada lelaki. menyesal and sbgainya. bila menyesal akan cakap 'Bodohnya aku!' Korang sedar tak, korang cakap Bodoh tu sebab lelaki? Okay, bongokkan? sebab lelaki. Kita tak tahu, yang dia tu akan kekal sampai kawen ke kan -,- korang macam mendoakan dan cakap yang korang nie betul-2 bodoh sebab lelaki. haihh, nampak sangat bodoh. kannn?

So, please guys! Lupakan je lah pasal lelaki yang tak mengharapkan korang, mempermaenkan korang. Susah nak lupakan? Iya, aku pun sama. susah nak lupakan ex ex aku. Tapi, Alhamdullilah. Family, and kawan-2 sokong aku. Aku bahagia dengan hidup aku sekarang. and now, I have new bf. Hahaha, bukan baru jugaklah :) Aku sayang dea. Tapi, takkan sesekali cakap diri aku bodoh kerana lelaki.

Korang, mungkin bagi korang. takde lelaki hidup tak lengkap. Tapi, korang silap. korang ade ramai Kawan, Family korang selalu sokong korang. Kau sedih, Keluarga and Kawan ada. Semua sayangkan kau. semua berikan perhatian pada kau. Kau je yang tak sedar.

And, please girls! Don't you ever maenkan hati and perasaan lelaki. If sekali korang dah maenkan perasaan lelaki. selamanya korang akan dimaenkan. melainkan ada yang betul-2 sayangkan korang. Aku bercakap atas pengalaman :) Hihi. itu dulu. sekarang setia okay ;)

Oh yah lelaki, apa tag line korang? No women No cry? Omjay, you know what, kalau mak kau takde, kau tak nanges lah? OHHH, BARU TAHU -,- haihhh, dude. even korang dimaenkan oleh seorang wanita pun, jangan sesekali merendahkan wanita. sebab, disebabkan wanita lah, kau lahir. disebabkan wanita lah, kau kawen. Faham? Thankyou :)

So, sesiapa yang putus cinta tu, please! wake up back! jangan putus asa. Jangan mngejar cinta sangat. Cinta kepada Allah :) Itu lagi mulia. Semoga hidup korang lebih cerah. Aminnn :)

Lots of love,
Innanie Raudah Zakaria