Forget him forget him.

Assalamualaikum. #tak jawab dosa :D

Luahan perasaan..

"Wehhh, kenapa aku still takleh lupakan kau? Sedangkan kau dah lupakan aku kan? Mybe kau akan bace blog nie. Aku takesah. Aku sape nak halang kau.

Wehh, aku nak kau tahu. Aku rindukan kenangan kite yang dulu. HA-HA. Bodohkan aku? Yeahh, Mybe aku tersangatlah bodoh. aku bodoh sebab kauuu! sebab kauuu! :'/

Tiap malam, kekadang kita Chat, Even kite tak selalu contact. Kau tahu, aku jealous tengok kau ngn budak-2 sekolah aku. Even bukan kau yang menggedik. Kfine. Aku sape nak halang kau kan..

Aku ingat lagi, dulu time aku sunyi, kau lah tempat aku gelak..
Dulu time aku sedih, kau lah yang hiburkan aku.
Tetapi, kekadang kau takde bila aku sedih.
Aku ingat lagi, Time kali terakhir kite jumpa. Kau pegang tangan aku. Huhh, macam tahu-2 je itu kali terakhir kita kan? Takpelahhh. Hope kau bahagia. Amin.."

Readers! Ingat lagi tak entry lepas? Pasal fall in love tuu?
Btw, nak cakap. Im NOT fall in love with him. nanie ngn dea mmbe jee. Mmbe wehh :D
Tak lebih. Lagipun, Ade someone confess kat nanie, yang dea suka nanie. and dea mintak couple.
Whoaaa? nanie terima taak? HAHA, Memula memang susah nak buat keputusan, Tapi, Bila difikirkan, buat ape menunggu orang yang tak ingat kite lagi kan? So, Dengan seikhlas hati nanie. Nanie terima dea. Nanie akan try sayang dea mcam nanie sayang DIA yang dulu tuu (:

Hope You akan Happy kan I. And, You faham I. Thanks. And, 3 word for you, I LOVE YOU <3

Kaylah, Nak gerak dulu. Kbye (:

Many Love,
Innanie Raudah Zakaria