Double Ai.

Assalamualaikum :)

Hihi. Harinie nak buat dua entry. sebab? sebab, Tadi tu luahan perasaan jee. Now pun luahan perasaan jugak. HAHA.

Mohd Izzat,
Dear love, You know who I am right? HAHA, Gila lah kalau you takenal I. xD
I nak you tahu. I tak pernah suka atau cinta sesiapa selain you. get it? So jangan menggedik nak cakap I suka ke ape ke kat orang laen. Tumbuk kang. HAHA. You tahu, You selalu buat I happy. Tadi kat sekolah I happy gilaa dapat jumpa you. Okay, You gedikk xP Jangan marah #Hihi.

Fuhh, stop panggil I You jap kat sini. Nanti orang mengata. HAHA. Guna Kau Aku jap ehh ehh? :D

Izzat, Gentle aku cakap, Kau cukup perfect untuk aku. Aku tahu aku tak sempurna. Kau pandai amek hati aku. Kau terbaek bro! HAHA. Yang taktahan. Kau stalker aku! Siott :)
Semua pasal aku kau tahu, Fuhhh. Terbaek aa kan :D
Memula marah gak. Tapi, Watlek sudehhh ^^.
Kau tahu, Time kau cakap kau suka aku dari form2 lagi tadi, Gentle terharu bro. Sayang kau lebih aaa :P
Hahaha, yang lawaknya kan kan, Kite kalau OTP mesti sampai berjam-jam. Bila aku cakap, g tydo kau mesti jawab "Nak dengar suara you" Kay gedikkk. Shuhhh. HAHAHA. Buat suara kasar pun lembut ke? ='= pelik dohhh. Pastu suka bahan orang. Jahat. HAHA. tapi enn, Sumpah dohh! Aku happy dapat kau. Kau bagi aku rantai right? Fuhh, Thankyousomuchhh! Kau kate nak buat suprise tapi, Tak jadi. Atototo, Siann dea. HAHA. Then, kau nak bagi topup. Aku cakap takyah, Tapi, kau gedik nak bagi jugak. Hishh -..- tak shukaaa. HAHAHA. Sayang, I always Love you tauuu. Bie sayang sangat kat you dear <3 Emmuaaaaah. # kay, sila muntah. HAHAHAHAHAHAHAA!

Dah lah, benda nie khas untuk my baby gedik <3 Btw, Thanks again about the Necklace. Iloveit <3 Tiap masa I pakai tauu. HAHA. Your nametag I also jage yaang :)

Kau ada? HAHA. Joke :*


Thanks again yaaang :*

Korang nak muntah ehh? HAHA. Sila lah. hihi. :D
K dah laa, Malas nak update. HAHA. Kbyeeee,

Many Love,
Innanie Raudah Zakaria