Bestfriend? :'/

Assalamualaikum..

Hye readers.

Korang, korang mesti sayang BFF korang kan? mehh, nanie nak kongsi sikitt. Korang jangan sesekali buat bestfriend korang bengang sebab korang. sebab apa? sebab, korang kena tahu. mmbe ade lah tempat luahan perasaan korang, Kalau bf? ape guna? Takkan kekal kan, if ade jdoh. InsyaAllah. Kite kena sayang mmbe kite. Even,dea benci kite, If kite ade buat salah. Mintak maaf. Bak kate kak Amira Atiya, kalau dea taknak maafkan. takpe. asalkan kite tahu, sape salah sape betul.

Fatin Nur Sarah, If kau bace blog aku nie, aku nak kau tahu. aku sayang kau sangat-2. Aku taknak kehilangan kau. cukuplah haritu kite gaduh besar-2an. Maafkan aku. Aku dah anggap kau macam kakak wehh. serious! :'/

Korang, jage sahabat korang bebaek tauu? :')



I really really miss you :'/
# aku nak macam dulu boleh takk? Please. 

I WANNA 2010 BACK :/ YES, I REALLY-2 MISS YOU GUYS..

Many Love,
Innanie Raudah Zakaria