OH THANKS :')

Assalamualaikum (: Hyehye readers.


Guys, Harinie dalam sejarah, Nanie menangiss jeee, dari tengah hari sampai malam. Nak tahu sape yang pujuk? Of course My Mummy. #Iloveyou ibu. Emmuaaah :*

Huhh, Mata bengkak sebengkaknyaaa, Hidung semerah-2nya, Mata kegilaan merah, Pipi yang tak terhingga merahnya. Macam badut wehhh. Hihi.

Kenapa? Korang mesti ingat pasal laki kan? Oh babe, takkan aku gila sangat nak nanges sebab laki sampai cmtuuu. Nanges sebab kawan wehh. serious sebab kawan. Haaa, betapa sayangnya nanie kepada kawan yang bernama sahabat? Sumpah dohh! jangan sesiakan kawan korang.

Okay, mulai hari nie, Dengan ini, ececeeeeeeeeh, haha. Saya Innanie Raudah binti Zakaria, Ingin berubah dengan sebaik-baiknya. Dan memerlukan sokongan anda semua. Tolonglahhh, Bagi saya semangat. Hee :D

#Nanie berikrar Nanie akan jadi yang terbaek, InsyaAllah.

Girls, if aku ade salah. tegur okay? aku akan try ubah =)

Friends are nothing without Love. Yemmeh (Y) 

Haaaa, lagisatu, Nanie nak berubah jadi anak yang terbaek untuk Ibu and Ayah. sebab, mereka terbaek buat nanie. :')
Korang, jangan jadi derhaka tauuu, Tadi nanie tengok Semanis kurma menangis-2 je lgi. Huhh, #Ezlin, aku rse hobi kau dah datang kat aku dohhh ='= Haha.

Semanis kurma tu cerita yang Ibu kite beranakkan kite dengan sakitnya yang terseksa. Bila kita dilahirkan, Dea sanggup dukung anak dea. Menangis menatap muka anak dea. Sedangkan dea sakit. dea hiraukan kesakitan dea yang dea alami. dea sanggup pegang anak dea. Huhh, Itulah pengorbanan ibu. Bila dah besar, tengoklah perangai masing-2? Mengalahkan setan. sorry kasar. But, nanie cakap benda betul kan? Hmm, pengorbanan ibu itu sangat besar. Sama jugak dengan Ayah. Ayah yang berikan kite makan minum, dea sanggup berkerja keras demi kite, tetapi.. kite? Hmm, tepuk dada tanye selera.

Lepas jee nanie dengar benda tuuu, nanie terus dapatkan ibu, nanie nanges. peluk cium ibu. Huwaaa, sedih gilaaaa :') serious sedih.

So guys, Sayangilah mereka sementara mereka masih ada :)

K lahh, sampai sini sahaja. HEE. Kbaii :)

Many Love,
Innanie Raudah Zakaria