Aaaaah, sedih gilaaaaa :'/

Assalamualaikum. Hyee readers.

Hari nie gegilaaaa bosan plus sedihh. HAHA. Why?
Entahhh. tetbe Emo semacam. Haihaaaaa.
Semalam ade tengok lagu niee, Selamat Tinggal. Asyik pk jeee cmne lah Amin kalau Nanie tinggalkan dea. Mesti dea Happy kan? And cmne lah kawan-2 Nanie nanti.. Gembira ke deaorang? sedih ke? Wallahuallam. Haiihhh, Kenapa lah Nanie asyik pk cmtuuuu..

Amin, Awak awak, kite sayang awak. Serious! taknak tinggalkan awak. Tapi, kalau takde jodoh nak buat cmne kann? :) Kalau lah betul kite takde suatu hari nanti. Kite nak tengok awak Happy jee tauu? Cari penggati kite. Kite tahu, ramaii minat awak. sampai kite jealous nak mati. Huhhh.

Korangg, My Best Friend Forever and Ever..

Babe, sekiranya suatu hari nanti aku takde. Aku nak korang happy-2 je tauuu? Atootoo, nie kalau Lin bace mesti nanges kott. hahaha.
Aku nak sangaaaaaat Happy macam dulu. takde benci-mmbenci, gaduh-2 bagaii. Hehh, cmne ehh kalau aku takde nanti? :/

Wehhhh, apahal nanie cite pasal nie semua bagai? HA-HA-HA. Entahhh.. tetbe ringan jeee tangan nak tulis pasal nie. Guys, ketahuilah korang, aku sayaaaaang korang sangat. sampai mati! Aku takkan pernah lupa kenangan pahit, kenangan manis, emosional kite, sedih-2 kite and gelak ketawa kiteee. Huhhh, tak akan pernah! >< Aku sayangggg korang sangaaaaaattt.

Ibu Ayah, Terima kasih jage Nanie. Nanie nakal sangat kann? Im sorry. Nanie tak happy kan Ibu and Ayah. Ibu yang selalu sakit hati bila Nanie melawan bagai. Ayah tempat nanie bermanja. Ibu pun satu-2nya Kawan terbaek nanie. Ibu, nanie tulis nie sambil menanges. seriously, nanie tak tahu kenapa nanie tulis semua niee. Apakahhh ini satu petanda. Hanya Allah Yang Tahu :')

Haihhh, Along, Selalu sakat nanie, kacau nanie. Hee, cmne lah kalau nanie memang betul-2 takde? Along nak kacau Domo yang along bagi kat Nanie ke? Haha. Takkan lah sampai cmtu skali kann? :'/ Harap along tak bace blog nie. hehe.

Kakak, hahahaha! aku tahu.. kau suka atau tak aku pun taktahuu. yang pasti! kau akan happy kalau aku takde. sebab? Takde sape nak melawan, nak mencarut, nak kuang ajar ngn kau dahhh. Kau boleh concer bilik tuu sensoranggg. HAHAHA. :'/ Sorry kakk. aku buat semua tuuu sebab, aku sendiri pun taktahu.aku try tahan jangan kurang ajar ngan kau. Tapi, takboleh. aku sayang kau Kakk.

Ezlin, aku sayang kau lahhh wehh. Aku act, tak suka tengok kawan-2 aku menangis. serious tak suka! Nampak lemah semua tak suka. And, aku tak suka tengok korang membenci sesama sendiri. Huhhh, Aku nak korang tahu, AKU SAYAAAAAAAAAAAAAANG KORANG SANGATTTT!!

NABILAH AND ALEESA ; WHOII CHAAA! HAHAHA, Kakkk, Aku sayang korang dua gegilaaa. macam adek beradik kann? Dulu selalu lepak. sekarang? susah sangat nak jumpaa ='= Huhh, sayang aku kat korang tak pernah kurang even dah lama tak lepak atau jumpa. Korang yang selalu buat aku happy bila aku sedih. Bila bosan, mesti pasang lagu, and nanges. HAHA. Lawak. Kenangan tu wehhh. Ingat tauuu.

Ya Allah Innanie! Apahal kau cerita pasal semua nie wehhh? SUMPAH, Aku taktahu kenapa. Please God! :'/

Huhhh, apapun. Yang pergi takkan kembali. Yang hidup pasti mati. so better, Beringat! 
Kalau lah suatu hari betul-2 terjadi kat aku apeape, Nanie nak semua tahuuu, Nanie sayang korang sesangaaaaaaaaaaat.. </3

Lagu ape yang buat Nanie nanges tuuu? Lagu nie haaa. Hayati tauuuu ^^.


Many Love,
Innanie Raudah Zakaria