TWO THOUSAND NINE, Imissyouuuu :']

Salam,

Homaiiii! Gila rindu time darjah enam. Kenapa? Mestilahhh. Kenangan paaaaaaaling terindah :']

Duluu kan, time sekolah jeee kena bangun pagi. Hehh, dulu memang lahh bengkek jee ennn --' Tapi, skarang? Rindu pulak nak pergi sekolah pagi-2. Fuhh, dulu pagi-2 ade perhimpunan. cakap itu ini. memacaaam. Dulu koteorang nakall. Tapi, kekadang jee nakal.

Geng dulu,
Alya, Marsya, Miera and Farah.

Mereka lah banyak simpan rahsia, suka duka semua lalui bersama. Gaduh jeee, kiteorang lahh jadi pendengar setiaa. 2orang Baju Putih, 2orang Baju Biru, Sorang baju Orange :) Haha, Terbaeekk --' Huhh, tapi, itu dulu. Sekarang?

Semua baju putih kann. HAHA, Taklahh, skarang semua berubah.

Alya? Kite masih bertegur, tapi, tak rapat macam dulu. Kalau dulu, if jumpa jee terus melekat. Hmm, Ingatkan dulu? Tiap kali datang sekolah kite menjerit. Naek tangga sesama, Then, cite itu ini. Masuk kelas cite lagi. Kite duduk sebelah-belah jee pun.. Ingat lagi duluuuuuu kite buat kerja mesti menyanyi. Smpai FAIZ Tegur kate, * Ishhh, tak habes-2 nyanyi * Haha, aku ingat lagi dialog dea. Tapi, kite gelak. then, sambung nyanyi balek. Ingatt? Mesti lah kann :)

Farah? SUMPAHH, Kau berubah 100%, aku takenal kau langsungg wehhh, tak langsungggg!!

Marsya? Kau pindah jaoh sangaaaat.Aku rindu kauuu. aku ingat jugakk, kau selalu gelak-2 ngn aku, Alya and Miera.Kau tak bape rapat sangat ngan Farah. Kau dulu Memang Bengap. Hihi. Chill. Dulu kite merapu jee keja kann? Hmm, Now? Semua dah pergiii.

Miera? Hihi, kau still chat ngan aku wehhh ^^" Kau ingat pun aku lagi. Hihi

Guys, Mane koraaaang? Mane suka duka kite semua? Huhh, Takpelahh, Biarlah cerita dulu jadi Kenangan Terindah kitee. kau tetap sahabat baek dan terbaek aku ade. But, Not capital F :)

Nanie start kenal FATIN, FYZA, CZA, DYDA, QILA JALAL, Dan ramaaaai lagi dah lama. Tapi, tak rapat sangat.

Hmmm, Dulu.. Kenangan banyaaaak sangattt. Tak terkira. Adee je yang best. Hihi. Ingat lagi. Time couple dengan Wan Muhd Najmi duluu, kecoh habesss. Sampai Guru BESAR punn tahuu. Haha, Terbaekk! :D
dulu GURU BESAR, Sekarang PENGETUA, Sumpahhh! Rindu 2009 :'[

6SATRIA ; Hahaha! Korang ingat takkk kite suka sangaaaat gaduh kat kelas, Banyak sangat karenah masing-2. Duluu, bila cikgu yang kite TAK SUKA mesti kite doa supaya dorang tak masuk. Bila masuk jee ade jee yang kutuk semua bagaaai. Hmmm, bila nak jadi macam dulu lagi? Miss gilaaa babee :'/

CIKGU RAZAK, Rindu gilaaa dengan cerita lawak cikguuu.
CIKGU KAMARUL, Rindu lahh nak denga cikgu gelakk. HAHA
CIKGU IKHWAN, Hihi. Rindu dengan senyuman cikguuu.
CIKGU NAZILAH, Saya sangaaaat-2 rindu nak denga nasihat cikguu :'/
CIKGU MASNIAH, Haha, cikgu yang dulu kite paling Anti. Hihi. Bila cikgu nak marah kiteorang lagi? HAHA.
CIKGU MAHA, CIKGUUUUUUUU! Bila nak bahan kiteorang lagi? :'/ Haha. sedih gila lahhh. HAHAHA! Cikgu mak Fatin kann? Hihi :P Chill SARA GEDEBUSHH ^^
Laen-2 cikgu dah lupaaa. Hihi. Sorry cikguuu :D

Dulu, SOLIHIN, SYAHMIE, ABDIL, dengan geng korang lah kann, selalu sangaaaaat jadi pembuli terbaaaek. Aku ingat lagi time dea gaduh ngan Aifa. semua tersenyapp. Sebab First time tengok dea marahh.

KETUA KELAS yang AGAK GARANG dulu Iaitu, Arwah Khairul, Aku suka tengok mate Coklat kau. Comeeel. :) Aku harap Dikau tenang disana. Maafkan aku yee sebab kekadang kutuk kau dulu. Serious, Kau comel dulu walaupun, kau agak garang, Jasa kau tetap dalam Ingatan, Al-Fatihah..

Kite stop sampai sini, Taktahan pulak nak nanges. Hmm, Salamm. :']
Nanie Zakaria.