Sakit tahu sakit? -..-

Salam, Hyehyeeee :']

Adoiiyy, SAKIT ape nieh nanie? Hihi, SAKIT HATI! --'

Hoho, why? Skarang nie rase mcam nak guna kate-2 kasar jee, Boleh kann boleh kann? Hee, boleh lahhh. Hoho.

Okay dahhh stop jadi gedik nanie --'

Weh SITI KHADIJAH, Hahhh! amek kauu! name penuh kau aku bagi. Harap name jeee baek. Tapi, hati busukkk! Tak tahu lah busuk cmne kann, tapi, aku rase logi pun wangi sikitt dari hati kauu kambengg --'
Kau apahal? Nak jadi tukang telekom kee nak bagi-2 nombor oranggg? Pekerja telekom pon baik lagi dari kauu, dea pun tak bodoh nak bagi nombor orang kat orang laen. Otak takde ke? Opss! Haha, lupa pulakk. kau pakai Helmet pon terbalek memang otak pun terbalek lah kann --' HAHA, Sebelum kau nak cari pasal ngan kiteorang, Kau pergi cari cermin besar-2 pastu, tengok care kau pakai helmet. WEHH! SEDAR DIRILAHH. Bangunn! jangan berangan bolehh? Kau budak HOT mane bodohh? Ape masalah kauu? Hishh, if kau ade kat depan aku niee, dah lama aku katuk kepala kauuu, OHH YAA, Dengar cite nak bawak MAMAT KESAYANGAN kau tuu pukul mmbe aku? Betul ke? Ohh, thanks GOD! Akhirnya, jadi jugak budak pengecut ye kauuu? --' tak sangkaa kau nie kuat mengadu jugak. WEHH TENOK! Kau nie takde otak ke bodohhh? DAH PANDAI SANGAT? Fuhyoooooo! --' Kau sape nak jual nombor mmbe aku? Pastu, senang-2 mintak maaf. Then, kalau jual nombor tuu boleh dimaafkan lagi, yelahhh, betambah hot lahh kawan aku tuu, Tapi, yang takleh blah tuuu, kau suruh JANTAN TAK GUNA tuu GAME mmbe aku. WHAT THE HECK? Kau sape? Manusia planet mane? Harap pakai tudung jeee, tapi, perangai cam hapeee. Dah lah suka sangat rampas bf orang. Huhh, padan sangat lahh dengan kau yang tak pandai pakai helmet nieh haaa. --' IYYY, BENGANG NYE AKUUUUUU! Kau tunggu aa esokk. Nak gaduh sangat? Okay, JOMM. Bawak sekali JANTAN tak GUNA kau tuuuu --' AKU SIKIT PUN TAK KESAH LAH TENUK! g balek belajar pakai helmet. kesian aku kat kauuu, HAHA, Oh yaaa, lagi satuuu, aku simpati aa kat kauuu, Ade ke, nak gaduh pangel MAKBAPAK? HAHA, Bawak lahh ATOK, NENEK, SEDARA, SEPUPU, CUCU, CICIT kau sekalii --' takesah langsungg. Sikit pun tak goyanggg! G jahanam ahh kauuuuuu TIKUSTENUKK --'

Huhh, puas dahh --'
Hihi, byebyeee, and sorry kasar-2. Tak puas hati sikitt :D

Nanie Zakaria.