Aku sedar aku sape --'

Salam, hey hye dear :']

Huhh, tittle wa mengancam lah dheer.

To you My dear Boyfie,

Wehh, sorrylahh. aku bukan taknak layan kau. okay fine, aku bgtahu kau ehh, asal aku tak nak layan kauu, First, sebab aku usha wall kau, Fuhh, sumpah lah kannn. bederet ngan Betina. Okay finee, memang menyakitkan. Aku sabar lagi. Then, aku nak wall to wall ngan kauu, tapi, kau nak chat jee. Okay fine itu yang kau nak kann? Aku ikott. Then, aku moddy sekejap pastu kau terus macam mengalah. Kay fineee! kau taktahan dengan aku? betul? betul aaa? Okay, if itu yang kau nak. ape lagi, BREAK aaa! Kau kan lagi suka layan betina-2 kat wall kauu. Aku menangis? Ade kau tahuu? Takkan? Aku sakit? Ade kau tahu? Memang kau tahu, tapi, kau tak rase ape yang aku rase! aku tension wehhh, dengan mmbe lagi dengan kau lagi. Dah lah kite tak selalu mesej, chat pun jarang-2. Aku rase mcam takde bf tahuu? Aku takde tempat mengadu, Iyee, Aleesa Firhana tempat aku mengadu tadi. Tapi, aku perlukan Shoulder aku untuk crying! Please wehhh, aku taktahan hidup cmneee, Tiap kali aku perlukan kau, kau takde.Aku jealous wehhh. Aku jealous ngan cple laennn. Dorang ade tempat nak menangis semua bagaaai. Aku apa ade? Yeahhh, Itu sebab aku sedar aku sape. Aku bukan sesiapa punn, Manusia yang kekosongan. Nak kate aku hati kering? Hati aku still basah lahhh --'
Sumpah wehhh, aku menangis jee. aku menangis dan menangis. Sape yang tahu? takde sape yang tahuu? aku happy-2, tapi, hati akuu? Aku tension hidup cmnie! Tension tahu takkkkkk!!!
Please wehh, faham perasaan aku. Aku sayang kau bodohhh!

Byee and Sorry :'/

Nanie Zakaria.