Trouble is a Friends but, that Trouble is a Friends!

Salamm :']

Okay Guys, Faham tak ape entry aku niehh? haha, admit je lahh tak faham. yang faham tu terimas banyak-2! :D


Oh God! Thank You so Much!
Kau beri aku peluang keDUA untuk aku bersama Mmbe-2 aku.
Now, aku dah sedar.

Kawan adalah selama-2nya. 
Gaduh? Itu mungkin Normal bagi manusia. Lumrah hidup.
Ini adalah ujian Allah :']

Friends, I Love You Rest Of My Life.
Kawan Selama-2nya.
Rindu aku akhirnya terlepas jugakk. Huhhh, IloveyouuuGuys :']

FYZAAAA and QILAAA! Akhirnyaaaa, dapat jugak Hug kauuuu :'/
Aku rindu Hug plus Hold hand dengan koraaaaaang. Korang semuaaa terbaeekkkk! :'D
FATIN, Thanks! Kau memang Superbbb! kau memang Faham akuuuu dan situasi akuuu. :']
CZA, Saaaayang Kau :D
DYDA, Youre the Superbb Bestt :*
FARAH, Errr Hope kau tak buat lagi.
Wanna Kiss You All, Emmmmmmmuuuuaaah :'*

Qeela Mazme, Tasha Noordin and Ezlin Alissya, Thanks yahh support aku selama niehh, Korang Terbaekk lahhh :']

Love You All Guys :'D
Thanks God :']

Nanie Zakaria.