I've Change. --'

Salam :]


Am I? Huhh, Maybe. But, aku berubah bersebab. so, please! just ignore it. --'
Kejam ke aku buat kawan aku macam tu? I dont Think so. sebab, dorang lagi suka aku lepaskan dorang.
So, Thanks! Thanks everything buddy! :'/

Sahabat
Disaat aku sedih.. Kau lah tempat aku mengadu.
Disaat aku Gembira kau lah selalu disisiku.
Disaat aku menangis, kau pijamkan bahumu untukku.
Kau peluk aku. Kau beri kate-2 semangat untukku.
Disaat aku memerlukanmu, kau selalu berada disisiku.
Disaat aku ingin meluahkan segala rasa aku, Kau lah tempat aku meluahkan.
Disaat aku dibuli, dimaki, dimarahi,
Kaulah tempat aku meraih simpati.
Disaat aku gagal, kau juga lah membangkitkan semangat aku.
Dan, Kini?
Tiada lagi tempat aku mengadu nasib. Tempat aku gelak ketawa, 
Tempat aku menangis didalam pelukanmu dan dibahumu, Tempat aku luahkan segala rasa,
Tempat aku meraih simpati dan Kata-2 semangat yang membangunkan aku.
Kini aku sendirian tanpa Sahabat/Kawan-2 yang aku sayang, Kesalahan yang dianggap kecik telah pun menjadi besar.
Dan disebabkan itu, Kehidupan ini sendirian. Tiada gelak ketawa, Tiada segalanya.
Mungkin juga itu perpisahan terakhir. 
Sahabat, aku rindu pada kau! Kau kekuatan aku selama ini.
Maafkan kesalahan aku.
Mungkin, aku terlalu Ego, terlalu Sensitive. Tapi, Aku juga punya hati. dan kebenarannya, Itu adalah aku yang sebenar!
Aku taknak jadi diri orang lain. I want to be myself.
Please, Understand me. :'[
Im Sorry..

Selepas aku lepaskan korang, peneman aku adalah air mata sahajaaa :'[ Itu je yang mampu aku buat bila besendirian. Huhhh, egokah aku? Kenyataan. itu memang aku!!

Nanie Zakaria.