TAGGED - 25 facts :)

Selamat Malam Guys,


Guyssssssssssss, Hihi. Im So Sorry, Auuuw, Miss me? Yeahhh, miss you too Blogger! dah ramai suh saya Update. so Hari nieeeh, saya merajinkan diri untuk Update yeee? Hihi. Sebenarnyaa, saya sudah lama ditag kan oleh Kak Syafa, tapi.. disebabkan penyakit M (malas) menyerang, so Harinieee saya buat. Hihi.. So, Juuuum kite terjahhh. HAHA.

*1. Nama saya Innanie Raudah bt. Zakaria, Ibu kite cakap nama Raudah tuuu Arwah Atok kita bagi. Tapi, ramai kott orang tulis nama kita Innanie Raudhah. huuuh (?) pangil kita Nanie jee tauuuu :)

*2. Suka pakai Heels and Kasut plus Slipper. Awww, sungguh Minatt :D

*3. Touching, Hot Tempered, kuat Cemburu. itu perangai Buruk saya.

*4. Pemalas. Hihi :D

*5. Suka pasang Aircond, although, sejuk nak mampuss. HAHA.

*6. Menggatal bila ngan membe. HAHA

*7. Kalau bengang, suka mencaruttt ;)

*8. Manja dengan TETTT. Hihi.

*9. Tak suka Pedas.

*10. Suka bace Novel. sampai bf maraaa. Sebab tak ingat dea, HAHA.

*11. Taksuka Approve orang yang takenal dalam Fb.

*12. Tak berapa suka layan orang kalau time bace Novel.

*13. Suka bila Time hari Raya. dapat uet ayeee. Hihi :D

*14. Taip Keybord laju nak Mati sampai nak pecah keybord ( tipuu jehh ) :P

*15. Kuat Shopping.

*16. Suka pakai baju Hitam. :P

*17. Suka rambut Pendek.

*18. Tiap kali nak mandi, tak sah kalau tak nyanyi. Hihi. lagi2 ade shower enn. HAHA

*19. suka pakai Shortpants time kat rumah.

*20. Suka cari Pasal. Haha, ( nasiblah sape yang kena ) :P

*21. Mempunyai Gigi Arnab yang Comel. HAHAHA.

*22. Suka dengar lagu Jiwangg, :D

*23. Anti tahap cipan dengan Mamat Endon, Mat Rempit, Boyan and moremoremoreeee,

*24. Suka Coklat Cadburyy Moist :P

*25. Malas nak Update blog. kekadang je rajin :P

HAHA, yeahhh. itu sayaaaa.

Ermm, Tag? malas ahhhh. nanti tunggu Shoutbox yahhh? Hihi. Kaylahhh. chow dulu. Byebyeeeeeeee :)

Honestly,
Nanie Zakaria :)