Im Sorry N A :'(

TAKDE MOOD TIMEEE (!)


Nazirul Amin..
IM SO..
 SORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRY
SORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRY
SORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRY
SORRYSORRYSORRYSORRYSORRY
SORRYSORRYSORRY
SORRYSORRY
SORRY..

Wehhh, Aku mintak maaf sesangattt. yelahh, aku asyik cari masalah jee ngn kau kann? Im so Sorry Hunny. HAHA, Kau tak suka aku pangel kau Hunny kann? sebab ape? sebab kau kate tak romantik. HAHA, Weng  lahh kau sayang. kau lagi suka aku pangel kau Sayang kann? HAHA, Sebab nampak lagi romantik plus Manja, Auuu, HHA. Yeahhh, tapi, kalau KITA fighting memang taklah kann? Hmm, sayang, Aku mintak maaf sangat. yeaa, aku jeles gila sebab kau ngn DIA rapat. aku takott orng ingat aku tak reti jage Bf -,- Sakai laa tuuu, orang tak tahu enn pasal kita, suka suki nak tuduh2. -,-
Huhh, kelmarin kita gaduh besar. aku maki kau bebangaaai. sorry duuuh. Kau pun marah. kau kate, asal nak maki2. aku maki kau, sebab aku gerammm. kita start gaduh sebab aku tanya kauu, budak yang mintk cple ngn kau tuu cun takk. Yeaa, aku saje jee. tapi, bodoh jugak akuuu. takkan nak marah kann? sebab kau sendiri kate jangan marah. jelous? itu normal. Perempuann -,-
Pastu, kau ttbe cakap yang aku dah tak sayang kau lagi macam dulu. Swear ohh, aku sayang kauu gegilaa, Sebelum nieee pun kite ade gaduhh. tapi, tak sebesar macam niee. dulu kita gaduh2 manja jeee. takdelah sampai gaduh sebesar nie kann? Hurrmmm, aku nanges lah jugakk. tapi, dalam hati. kalau nanges, meraung or whatsoever punn, bukannye selesai masalah. Aku Bodoh! Yeahhh, i admit. sebab? sebab aku tk pndai jge perasaan kauuu (!) Aku pk kau sukaaa. tapi, aku lagi bangang, kau sayang gegila kat akuu. Kann? Hmmm,
Pagi semalam, pukul 2.00AM. Tepattt! Kita gaduhhh. aku tanye kau pasal SOMEONEE. Huhhh, kau cakap kau tak layan dea pun, tetbe kau cakap aku salah sangka bebagai. Last, aku maki kau. free jee aku maki kauu. aku kate kau tipu and carut lagi bagaiii. Hmm, sorry. kau cakap aku tak sayang kau, pastu aku saje jee nak maenkan kau, Sayang, sumpah Im Not lahhh, Then, ttbe aku mintak clash. kau taknakk. kau nak discuss baek2, kau taknak teros clash, kau kate kau sayang  aku sangat2. Aku tengah kelua g KL time tuuu, aku tertingal fone aku kat dalam kereta. lama gilaaa aku kat MID, aku tensionnn sangat2 time tuuu. aku HangOut ngn Family aku, pastu, dah habes jalan, aku tengok ade 5message dari kauuu, kau tanye aku, aku marah kau lagi or takk. aku bace salah satu mesej kau, kau tnye aku, NAK STAY or LEAVING ME? Then, kau suruh aku pk betol2, siap cakap cmnie lagi PILIH DENGAN BIJAK, GUNA OTAKK! kau tanye cmtuuu, aku nak nangess tapi, dan-2 pulak tu bahan akuuu -,- aku gerammm, nak nanges memang ye lahhh tapiii, family ade, Takkan nak nanges enn? Ibu aku tahu aku cple ngn kau. hmm, Pastuuu, aku jawab NAK STAYY! kau punn, mintak maaf semua, kau kate kau taknak tinggalkan aku. kau sayang akuu. kau kate, kalau ade masalah kite discuss baek-2 tak nak maki2 hamun terus, aku pun kate okay. And, Swear! aku rase bersalah. bila dapat tahu yang kau ade kat hospital. Huhh, imma sorry again. Huuuk. Kite dah berbaek pun aku rase bersalah sangat kat kau. Yeahh, aku tak tahu asal kau boleh sayang cinta kat aku lagi? sedangkan, aku nie selalu lupa tentang kauuu. Memang lahh aku sayang kauuu, tapi, aku kekadang tak reply txt kau, tak layan kau and moreee. aku mintak maaf sayanggg. kenapa kau tak cari perempuan laen? aku tak secantik yang kau idamkan, yeahh, Nobody Perfect. Tapi, kenapa aku niee kejam sangat? kau penah cakap, aku dah berubahh. yeahh, maybe aku dah berubah, tapi, hati aku tak pernah berubah sayang, tahulah kau, yang aku sangat-2 sayang akan kauuuu! Maafkan aku sayang.. :'(

Kita tak pernah jumpa, kau nak sangat jumpa aku, aku penah cakap, kalau kite jumpa, kau nmpak aku nie buruk ke ape ke, kau boleh terima? dan kau cakap, Apa pun terjadi. dea tak pernah kesahh! 
Aku taktahu lahh, kalau belakang dea cakap cmtuu, bila depan? Huhh, hanya ALLAH yang tahu. 
Kau memang tak boleh nak beli ape-2 untuk aku, sebab? kau tak mcm orang laenn. tapi, aku tahuu. kau berusaha untuk tolong mak kauuu. aku tahu idup kau, aku akan sokong kau, although, ape pun terJADI!
Cukuplah Kasih Sayang kau untuk aku Sayang. :')


Nak tahuuu? time aku tengah cakap nak Clash tuu, ttbe lagu Jiwang terdengar. lagu Disaat Aku Mencintaimu, whaa, Fcukk laaa, aku nanges dheeer! Hehhh, btw, aku sayang kau Nazirul Amin!

Kau tak KAYA macam orang laen, 
Tapi, kau KAYA dengan kasih sayang.
Kau memang tak seROMANTIK lelaki laen,
Tapi, bagi aku, kau sangaaaaaaat ROMANTIK.
Kau memang GEDIKK,
Tapi, GEDIK dengan aku jeee.
Kau memang KUAT BAHAN orang,
Tapi, kau tetap DALAM HATI aku.
Kau memang susah nak cakap CINTA dengan perempuan laen,
Tapi, dengan aku? Selalu kau sebut.
Kau memang agak susah nak call aku dan cakap SAYANG AKU,
Tapi, aku tahu.. kalau kau tak cakap pun, kau tetap sayang akuu? sayang cinta tak perlu disebutkan?
Kau memang tak SAYANG budak perempuan yang laen,
Sebab, KAU SAYANG AKU kannn?
Kau memang tak pernah rasa nak couple ngan perempuan laen,
Tapi, dengan aku, aku tak pernah nampak yang kau TAK sayang aku? 

Yeahhh, Dengan semua nieee, aku nampak keikhlasan kau layan aku.
AKU SAYANG KAUUU SESANGAAAAT!
Dan, aku nak kau tahuuu, yang aku takkan pernah berhenti tok lupakan kauuu!
Aku akan sayang kau macam mane kau sayang aku! Thanks fer the everything sayang :') Iloveyouuu.

Rindu aku, Sayang aku, Cinta aku, Semua untuk Kau mungkin :)
Terima Kasih Nazirul Amin Nisarudin. Terima Kasihh (!)

Honestly, 
Nanie Zakaria :)