Goodbye Two Thousand Ten, and, Welcome Two Thousand Eleven :)

Assalamualaikum Koraaaaaaaaaaaaaang :)

Yeahhh, Alim To be yahhh? Kite orang islam kan kann? Hihi.



Nak tauu? My Ayah cakap, Kite nie sambut New Year beria-ria, tapi, bila sambut AWAL MUHARAM? Haaaaa, Fikir-2 lah sendiri yea awak-2 :)

Okaylahhh, kite cite je pasal niee, sebab dah ramai sangat entry cite about nie kan kan? so, terjahh :P
Hihi. Harinieh Nanie nak cte about 2010 yang telah Nanie lalui. Tapi, yang Gempak-2 jelahhh. yang, Tak gempak tu, Huhh, Tak ingat sangat lahh :P

1# Nanie Happy jadi Budak Baek plus Kuat Gaduh :P

2# Nanie happy dapat Kawan-2 Baru. Aww, ( bangga lah sekalian ) HAHA.

3# Nanie Happy sangat-2 dapat kawan yang Memahami :)

4# Nanie bangga jadi budak Nakal. HAHA 

5# Nanie Happy sesangaaaaaat dapat bersama kawan-2 ohhh :D ( i know sound like Skema ) :P

6# Dapat jumpa KAKAK-2 yang Gempakk. Soluteeeeee ! ^^

7# Ade kakak yang sangaaaaaaaat amek beratt, Tasha Emily Gerard :D

8# Hang-Out with BFF. Aww, sayang korang lebihhh <3

10# Banyak Scandle. HAHA.

11# Banyak luangkan masa with Family :D

12# Nazirul Amin Forever Maybe :')

Okay, Mybe tu jeh kan kann? HAHA. Nak tau jugak ke about Silam-2 niehhh? HAHA, Foineeelahh, tapi, bagi Tiga je kayy? :D

1# Suka cari Masalah!

2# Suka berkasar!

3# Mencarut bagai. ( normal kann? ) -________-'

Okay, Dah dah dahh. HAHA.

Now, cerita about NEW okay? SEMUAAA NEW. Hihii.

Okay, Start..

Assalamualaikum :) * jawab salam dalam Hati yea Awak :D 
Saya Innanie Raudah bt. Zakaria ingin mengatakan bahawa saya nak berubah jadi yang baek. yang buruk jadikan yang baek, yang baek? jadikan yang lebih baek. HAHA, Takkan nak jadi buruk pulak kan kan kan? Hihi. Err, saya nak belajar sungguh-2 ohh :D Saya nak Ermmm, jadi lebih akrab ngn mmbe-2 semuaaaa. Saya taknak Gaduh-2 dah kott. HAHA, Gaduh tu, takleh janji lh babe :D
Saya nak jadi yang TERRRRbaek ^^
Saya nak hubungan saya With N A bertambaaaaaah - tambahhh :D
And, Moreee Moreee Moreeee. Azam kite takleh banyak kena kongsi. Nanti ade yang teringkar pulaks. Hihi,.

InsyaALLAH :)

Ya Allah, Kau bukakanlah hati hambaMU ini YA ALLAH. Untuk jadi yang TERbaek untuk Ibu Bapaku. KAU yang maha Pengasih, Kau yang Maha Pengampun, Kau maha Mengetahui, :')

Kaylahh, Smpai sini jee yea? Salam. Byebye :'D

P/s ; If rase ape yang Nanie cakap nie Gedik, Okay, Itu Normal :D Salam.


Honestly,
Nanie Zakaria :)