Lelaki?

Selamat Malam Guys,

Hye, haha. asal entry aku macam tuuuh? well! sebab lelaki lahh wehh.
Huuuh, kenapa lelaki suka maenkan perasaan perempuan? tapi, dea kate semua salah perempuan, tapi, kekadang sebagai perempuan mesti kena mengalah. huuuh, nak buat cmne kannn? Syurga dibawah tapak kaki SUAMI. tapi, kita nieh belum kawen. Memang puuuun. kita baru Cupid Love or Love Cupid, ahhh! same jehh. Cupid jugakk. kann? Tapi, kenapa mesti perempuan dipersalahkna? Huuuh, sebab semua kaum hawa lemah ke bangg? Sorry man, kau salah LOSER! nak tahu kenapa perempuan selalu mengalah? kerana EGO korang lah dheeer! korang nieh ego tahap cipan tahu? mane tak nye, dah banyak dah kelua surat khabar, muka depan lagi. "Lelaki Lempang Teman Wanita" lah itu lahhh. Hey Brader! kalau jeles pun, beragak lahh wehhh. tak kebudushh kau buat cmtuuuh? kau pkir dengan buat mcm tu semua perempuan akan takut ngan kau lahh! huuh, kau salah lahh dher. perempuan pun kuat jugak. kau nak cakap perempuan Loser jugak? sebab? hey, kalau sebab jual badan semua tu, kalau kau tak bayar dorang, dorang takkan jual badan dorang lah wehhh. -,- kebanyakkan lah kalau korang tengok, semua perempuan yang jadi 'pelacur' tuuuh, semua dijual oleh LELAKI. kannn?


If korang perasan jugak, lelaki selalu cakap 


" I akan jage you sampai bebila, i takkan tinggalkan you. I akan jage you"


HAHA. Wt* brader? ayat lu semua nak same jehhh. tapi, buatnye Haram. cehhhts! siap SWEAR SUMPAH MUMPAH semua kelua. perempuan mestilah cair. maneade perempuan tak cair dengan lelaki wehhh.
Mmglah special bf aku pun cakap cmtuh, tapi, aku bukan tak percaya. but, im just trust him Hmm, 60% like that. heee. mane boleh terus bagi 100% memang pijak kepala lahh wehhhh. ><


Tapi, aku takfaham dengan sorang mamat niehh, asal lah ke bangsott sangat? 
Dea cakap dea sayang sangat2 kat EX SPECIAL GF dea. tapi, korang nak tahu? dea cakap benda yang same kat semua perempuan. whaaa, memang cilake kann? lepas tuuuh, merayu2. 
" saya sayang awak. saye tak pernah lupakan awak, saye hanye nak awak blablabla ~ " 
menari bulu kaki aku wehhhhhh. Pleaselah choiyy! jangan buat cerita karut luuu. Wa benci bodoh!


Tapi, aku tak salahkan semua lelaki okay? sesetengah jehh. lagi lagi Player Buaya yang tak Diimport -,-
Aku Tabek Spring lah kat lelaki yang sangat sangat setia kat special Gf dea. hehe.


Foineee! aku sayang duh kat N. tapi, sekarang niehh, kiteorg jarang mesej. tapi, kate hati, takpe. nanti bosan pulak cple. tanye benda yang same jeh dalam fone. Tapi, kata kepala otak aku cakap, sekurang-kurangnya mesej lahh, tnye khabar. -,-
Mane satu patut aku caye?
LOL --' 
huuuh, aku dah penat nak dengar pembohongan lelaki. yeahh! sometime, aku terjerat lah jugakk. -,-
aku lagi penat nak denga Janji2 pahit lelaki. bukan manis wehhh. Pahit! Masin! Masam! huuuuh. ><


Aku Sayang Nazirul Amin b. Nisarudin! ><
Erghhh! tapi? ... 
Ahhh! malas nak cerita. Hmmm. kaylahh. sampai sini je lahhh. Byebye. Takecare. :*




Honestly, 
Nanie Zakaria :)