Sayang Awak.

Selamat Tengah Malam Guys,


Korang, Sorry dah lama tak update blog, Tangan aku malas nak taip. hee :D
lalalaa ~ Tett *
Semalam aku sakit hati bin jiwa betullahh! mne taknyeee. kiteorg best2 tengah masak, budak2 lelaki yang tak pernah tengok bin jakun tuuu datang, then, bahan2, aku sepak sorang2 kang, yang gemok jadi kurus. yang kurus jadi takde badan. Hahhh! tengokk, dah hangin kann? HAHA, Kiteorg masak? hehe, yahh! kiteorg masak. so? lalala ~ sedaplaaa wehh, budak lelaki yang bahan2 tuuu, kteorg bagi satu, melebih pulak dea nak. kate tak sedap, tapi, amek jugak. aku tenyehh gak sorang2. Hmmm, then, elok2 dah masak enn, aduuuh, beruta nak buat aku nak nanges adalah, ikuti dialog paling aku benci!


" Wehh korang! Nurse panggil Turun bawah. Sekarang! "

* hahhh! dah tahu dahhh. itu namenyaa. jarum gatal nak masuk dalam badan kteorg lah tuu.
kena inject lahh siott! Grr, demam sehari aku dibuatnyee. bukan demam tuu jehh, demam Rindu katt mamat capital N tuu. mahu ta rindu? sehari tak mesej. HAHA! Gedik enn? Whahaha x) mcm korang tak jehh :P
okay dahh. korang nak tahu nape Title apdet niehh bunyi macam tuu? HAHA, Sbb Nazirul Amin niee lahh,
Hahaha! tadi kann, dea duk berjiwang2 ngn aku. Aww, so sweet. boleh pulak copy paste ayat orang. heshh, sokayhh! saba jehh. coz, ayat yang dea copy tuu, ayat aku jugak. Sweet gituuuh. HAHA, 
Petang tadi, whaaaaaaaaa! best gilaaaa. Lepak wehh, dari kul 3 sampai kul 7 =,= Lama kann? sampai bf aku suh balek. but, Sorry Hunny! i degillah. HAHA. :P
pastuu, lepak2. ade pulak pergaduhan. Aduuiy. nie yang rase nak juin. tapi, takleh pulak. Geng dorang bawak parang laa itu lahh. aduuuiy. >< tahapehape kann? sokaylahh. kiteorg amek port depan rumah Farah. lalala ~ best? tak sangat lahh. sebab kiteorg takde benda nak buat. Leesa? Main kucing, makcik nieh pun lagi satu, dah tau aku takut kucing. HAHA! * Takutlah sangat. Sekarang niee, aku takdelah takut sangat, Tapi, sumpah! if dorang maen tunjuuk kat depan muka aku. memang aku lari, and agi satu, if kucing tuu Mengeoww aku cabut dulu. cuak akuu! hahaha. Ila pulak, dea bace buku yang farah buat tuuu. -,- Ouuuh Babe! aku suka part aku ngn DIA. HAHA! ^^
Dyda? tangkap gambar. minah niee memangg =,=
Farah? kacau orangg. HAHA
Aku? tunggu BF kesayangan hamba mesej. hehe :D

Then, lepak2 tepi block. tetbe denga azan. Kijut Abe! HAHA, terus salam2. then, lari nak balek. HAHA! sebelum balek and Azan, buku NOVEL farah jatuh longkang. Whahaha x) Dyda punya salah! padan muka dyda kena marah ngn Farah! bace tak reti duduk diam lagi. haha 

then, balek! balek tuu, aku ter-Nangis. nak tahu asal? takde pape lahh ><
heee, okay then, whatt? hmmm, aku online fb Bf aku, lalalala semua lahh ~

okay dah lahhhhhhhhhh! aku taktahu nak cakap ape lahi. so just say, Bye! heee.
Takecare guys. bace benda karut niehh. HAHA!

Honestly,
Nanie Zakaria :)