Hell - O !

Selamat Malam Guys,


Yeahh! harinieh aku dah buat DUA post babe.
Tadi pasal Award and Contest. Now, about kebenciankuh yang membuak2. Grr.
Sebelum pape belaku. aku mintak maaf atas kemakian aku yang akan tercacatkan post nieh. bukan saje2 nak maki., tapi, luahan hati babe! Sorry. 


1 2 3 ----


Wehh Sial! Jantan tak Guna! ape masalah kau ngn aku and mmbe2 aku hahh? kau nak permaenkan perasaan dorang ke? Wehh, kau memang bangsat! yeahhh, aku tahu kau sayang se-sangat kat kawan baek aku tuu. Tapi, if sayang pun, beragak lah dheer! jangan pk diri kau jehh, Dulu kau maen lagi cakap kau sayang aku lah itu lah. Eyerkk. selamat aku tak ter-jatuh sayang gegila kat kau. huuh, Bullshit seh kauu! 
Aku sound kau benda betul. pastu, kau cakap aku balek? whaahh! memang nak makan kaki doh kau brader!    
Aku cakap kau Player, memang kenyataan kau player -,- jelas terasa wehhh. pastuu, kau cakap aku player balek? sebabb? sebab lepas clash, aku teros cple ngn orang laen. HELL-O! sorry sikett. untuk pengetahuan kau cik abang SAYANG INTAN PAYUNG TENGKORAK MAKCIK KAU, aku tunggu untuk jadi memakan mase 1week. dea mintak cple pun aku pk 2 3 kali! huuuh.
Okay Foineee! mula2 memang aku tak dapat lupakan kau. yelahh. sape tak sayang ex kan? tapi, bila aku tahu perangai kau. Huuuh, Sorry bayy, aku BENCI kauu! Huuuh, then, lepas dah clash, kau kate aku tak setia bebagai, wehh, sedar sikit. aku dah clash dengan kau, so? yang kau kate aku tak setia ngn kau pahal? sakai duh kau, pastu, merayu2 nak cple ngn aku. pastu, mintak cple ngn pompuan laen. kau Hot? ade aku kesah? cehh, siap cakap lagi kat semua perempuan camnie, 


RAMAI POMPAN SKOLAH SAYE MINTAK CPLE NGN SAYE, TAPI, SAYE TAK TERIMA. SAYA HANYA CINTA AWAK. 


Omaigoshh! terharunye aku. Yueee, kate kate kau tuu, aku rase logi denga pun taknak terima kau! Hell yahh? huuuh, nak tahu sebab ape? sebab, mulut kau semua kau cakap perkataan SAYANG tu, yahhh! normal lahh. tapi, kau yang cakap, kalau setia tak akan cari yang laen, and takkan layan perempuan laen. hehh, agak lame dah kau cakap cmtuh ngn akuu. tapi, dengan mmbe aku nieh hahh? wehh, kau pk aku bodoh ke wehhh? aku tahulah yang kau dok berSAYANG2 tu ngn sape. memanglah kat mak kau pun kau cakap sayang, tapi, asal kau nieh lembab nak mampuss? dah aku cakap SEMUA PEREMPUAN tuu, maknenyeee, semua PEREMPUAN yang kau suka! dengan mak kau tu, normal lah. aku pun pangel SAYANG tuuu, -,- lembab seh kauu!
LOL, lagi menyakitkan hati, Tak habes habes, AWAK, SAYE MINTAK MAAF! huuuh, MFU lahh sihal!
lepas dah clash ngn aku, boleh buat muka sedih dah tahu aku cple. Buat pengetahuan kau wehh, Kawan baru kau yang comment kat video link mmbe baek aku tu, KAWAN BAEK lame aku jugak! so, dea lagi kenal aku, dari kenal kau! Got It? so, Please! jangan sesekali contact aku lagi. aku taknak kenal kau, dan mmg taknak kenal kau. sampai bebila! Fahammm?! Aku takkan maafkan kau, selalu TUHAN tak bukakkan hati aku niehh. dah, berambus kauu! aku benci kauuu!!
Opss! lupa pulakk. Kalau perempuan tuh cakap dah taknak dengan kau, so, Taknak lahh. takpayah nak pakse2. siap cakap cinta boleh dipupuk bila cple. eiyuuue. Please babe! menari bulu kaki aku wehhhh. --'


E A L S A E, Sorry semakkan kau punya VID LINK tuuu :')


Aku tahu, korang agak tak faham siapa Jantan tuuu. takpee, takyah tahu pun takpe. aku just nak nasihatkan,


Jangan percaya sangat cakap laki niehh. dea suka hati maknenekatok dia jeh nak becakap bab2 niehh. bab berjanji and bersumpah maen hentamm jehh. nak cakap ikut suka hati kepala lutut dea jehh. so, Jangan terlalu Percaya. Haaaah! and lagi satu, jangan membazir air mata korang kerana Seorang lelaki yang tak guna. nanti akan dipandang rendah. tapi, kalau nak nanges jugak. nak buat cmne. hehe :'D

Btw, Sorry. aku memaki hamun tadi. aku marah sesangat ngn JANTAN tuu. aku sakit hati gilaaa. nak nanges pun buat ape kann? menyakitkan hati jehhh. buat membazir air mata aku jehh.


Its Sokayyh! Taknak dah cerita pasal niehh.
Yeayyy! esok aku nak buat Cekodok rumah farah. haha! semangat ><
Cik Leesa kita plaks dea nak kek Coklat. hamboii, kiteorg dah buat kek Batik dah semalam. manyak munyik lakk. hehe. btw, esok 9PAGI dah ade okay Leesa? 


Okay guys, stop here okay? Byebye. Tc. Lebiuu. thanks sebab dengar luahan kuhh yang tak seberapa nieh. Terharu rasenyee. hee. byee :')


Honestly,
Nanie Zakaria :)