Gombak Gempak!

Selamat Petang Guys,


Jeng Jeng Jeng !



Semalam kan kan, aku pegi Mari Menari. hoyeahh! pegi kat bukit jalil. jauuuh gak lahh. dalam 45minit cmtuuuh. -,- entahh. tak ingat. tapi, agak jauh lahh, Mhhm, datang sane, aku duk sorang2 layan perasaan. yelaaah, rindu wehh kat TUUUT. hehe. Ila ngn Leesa dok kerusi mane tahh. heee. Lepastuuu, budak2 lelaki yang SPM tu ennn, semua buat bising. hayooo! apodaaa.  dalam bas nak bising, keluar bas pun nak bising, dalam studio pun nak bising. disebabkan Kebisingan dorang tuu semua. name Gombak dah tersebar kat situ lahh. dengan abng2 yang jage kat studio uhh. BAEK PUNYAA! Haha, then, ade lah cerita Hot2 niehh. malas nak cerita, Tapi, memang lawak! hehe. time abang tu suh bagi ATTENTION, Budak2 GOMBAK semua buat bising. hahaha. budak budak Gombak tu * Pinggiran * tauu? haha.
pastu, semua budak2 dari manetah, semua dah masuk dalam studio. kteorg ade kat luar studio lagi time tuuh, sebab abang tu yang asingkan. hee. nak tahu sebab ape abg tu bagi kteorg masuk lambat? hehe. abang tu kate GOMBAK nieh sporting. Well! biasa. hahahaha, pastu, kat dalam tu. Perghh! Solute lah babe. belum pape dah bising. hehe. dah bising, Awal and Lisa masuk, perghh! lagi bising. mmbe aku sebelah aku time tuu ( ALEESA FIRHANA) punya lah excited. sebab? Awal buat Peace kat dea. haha! Eyeerrk. haha. ade aku kesah? hehe. Pastu, blablabla, kat situ, habes suare aku hilang wehh! asyik menjerit jehhh. haha. ade gak lah aku jadi Blushing kat situ, aku menjerit sorang2 hahahaha! malu gilaaa. alah, buat ape nak malu enn? lantak ahh! hehe. ( padahal malu siott! )
hmmm, dapat salam sorang jehh, tapi, dah lupa dah name dea. heee. 

Then, dah habes! dah habes tuuu, dorang bebudak laki, buat malu lagi. Hayooo! hahaha. sumpah LAWAK!
dalam bas pun nak memekak jugak. hadoiyaaai. Gombak Gombak. haha.
then, buat bising tuu, aku dah pening pale gila. yerkk. ngee ><
Btw, Awal Flying Kiss kat AKU and LEESA! Aww Aww. hehe
LOL, hmmm, dah lahh! sampai sini jeh sudah pasal semalam. hehe

Guys, Sorrylahhh! aku dah lame tak update, aku malas kott. lagi2, kekadang kakak aku guna. susah sikitt nk guna. Although, dea bagi aku guna pun, aku pk dua tiga kali. haha. Malas! ngee. sorry tauuu! :D

Okaylahh. Byebye. Takecare. ^^"
Honestly,
Nanie Zakaria :)