Orang laen Merdeka, saya Demam -,-

Selamat Tengah Hari korang,


lalala ~ Nak tahu cerita dea ke? Sebelum tuu, nak cakap, Katakan Tidak pada DENGGI yaaah! HAHA
Hmm, sebenanye nieh first time tahun nieh aku kena demam Panas. sebelum nieh tak langsung. -,-
Sumpah duuuh, first kena nieh asyik nanges jeeh. Dah lah kena time habes exam. bengkek gila. aku un taktahu lah agak2 KH aku boleh score ke tak. sbb time aku tengah demam panas tuu, time sebelum rehat. sebelum tu aku okay lagi. sampai nak rehat jehh. aku rase cam tak larat gila. Sampai nanges2 aku duuuh, sian enn enn? HAHA, sakit belakang satu hal, nak duduk un tak selesa. -,-
Cikgu tak habes suh makan ubat. dah sah sah au Anti Ubat. huuuh, tapi, aku tak makan pun. aku jawab exam KH pun tak sampai setengah minit, bijak kan kan? HAHA, lepastuuuh, aku tydo jeee memanjangg -,- tapi, serious!  tak selesa langsung, Dua hari kott aku tak onn. rendu gila nak update blog. ^^
Time balek sekolah tuu, gila! best. tapi, huuuh =,='
Time aku tengah demam tu lahh, dorang nak maen tepung. geram akuuu ><
FITRI cam, heshh! maen kasar '-,-'
lalalaa ~
Yang selalu temankan aku mase demam Ibu and Ayah aku. semalam punya cerita, aku takleh tydo. dalam kul 9.00 lahh. aku kejut ibu aku. sian Ibu, ibu ngan ayah aku bangun. aku nak minum air sebenarnya. oastu, badan aku panas sangat2. Ibu aku suh aku tydo bilik dea. aku, ayah aku and ibu aku. Ibu aku tak tydo jage aku. Thanks Ibu! Yang selalu amek care pasal aku ialah NAZIRUL AMIN and NABILAH RAUF. thanks korang. hee, Nazirul Amin lah yang selalu teman aku time aku tengah sakit. suh aku makan ubat lah itu lah, tapi, aku text dea pun cam nak taknak jehh. sebab aku tengah Demam kan, lagi2 dok. kate kena makan ubat. Huuh.
Okay lah. sampai sini je lahh.
Byebye :)

Honestly,
Nanie Zakaria :)